כתיבת תוכן שיווקי לאתר העסק

כתיבת תוכן שיווקי לאתר העסק


האם יש דבר כזה יותר מידי שיווק?

האם יש דבר כזה פרסום רע?

אלה שאומרים שלא, מסתכנים בהכללה מסוכנת. מבדיקות שנערכו גם בתחום פרסום האון ליין וגם בפרסום האוף ליין נמצא כי אחד הכלים היותר חשובים בתחום הפרסום הוא המתינות והיכולת לבצע סקר נתונים ופופולאריות גם בתחום התוכן.

אחד הנושאים אשר עומרים על הפרק ביתר שאת, במיוחד בתקופה של השנתיים האחרונות, מבטאים את הכלים היעילים והתועלות ללקוח הישיר או לקוחות הקצה .

אז כיצד נוכל לכתוב תוכן שמצד אחד ימכור וינפח את הכיס שלנו ומצד שני יביא תועלת ללקוחות שלנו, וכמובן, כיצד נושא היעילות יביא לרווחיות מוגברת לשני הצדדים?

כיצד בונים תוכן שיווקי באתר האינטרנט?


אחד הנושאים היותר חשובים בתחום התוכן השיווקי הוא נושא המסר הסמוי והכניסה דרך הדלת האחורית של הלקוחות שלנו.

שיווק מתוחכם אבל מצד שני פשוט, הוא דווקא הוא זה שמתפקד כמלך הכיתה הבלתי מעורער של עולם השיווק באינטרנט בכלל ובאתרי האינטרנט בפרט.

התוכן השיווקי בעצמו יהיה קצר, קולע אבל מצד שני גם מעט מוקצן ומאיר עיניים, כדי להבליט את נחיצותו וכדאיותו גם ברמה הכללית וגם ברמה הפרטנית אשר מדברת על חדשנותו והתקדמותו הטכנולוגית ביחס למוצרים דומים או זהים מאותה משפחה או מאותו זן (מוצרים כמו: שואבי אבק, מעבדי מזון ומוצרי צריכה ביתיים יכולים להיות דוגמא מצוינת לשיווק פשטני המשולב בתחכום)

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט

אחד הכלים היותר מוצלחים בתחום השיווק באתר העסק הוא הבאנר. הבאנר, הוא בדיוק נקודת המוצא של הפגיעה במטרה והשיח הישיר, את הבאנר תוכלו לשתול באופן מקושר גם באתר האינטרנט וגם באתר , פורומים ופורטלים חיצוניים ליצירת תנועה נוספת אל האתר עצמו שיפיקו לידים ולקוחות פוטנציאליים.


מהי פסקה משווקת ומהו שיווק סמוי בתוך הטקסט

פסקה שיווקית תהיה בדרך כלל אותה פסקה, לא בהכרח האחרונה אשר קוראת לקוראים ליצור קשר וליהנות מהשירותים אותם מציעה העסק או החברה. הפסקה לא חייבת להיות סטנדרטית בסגנון של: "אתם מוזמנים ליצור קשר או צרו קשר עוד היום", תוכלו לחשוב על דרכים יצירתיות ומקוריות יותר לתיבת הפסקה השיווקית שלכם ואפילו לשתול באמצע המאמר או התוכן.

דוגמא לפסקה שיווקית יכולה להיות מבצע משתלם במיוחד עם לינק, שיעביר לרכישת המוצר – יותר שיווקי ומוכר מזה לא תמצאו בשום שורת צור קשר....