כתיבת תוכן תדמיתי לדף הבית

כתיבת תוכן תדמיתי לדף הבית


מה תדמית? מהו מוניטין? האם ישנה אפשרות לעבוד על תדמית אינטרנטית ומהי הטעות הנפוצה ביותר שמרבית בעלי העסק עושים בעת כתיבת דף הבית או דף הפרופיל באתר הבית שלהם? רובנו תופסים את התוכן באתר במיוחד בדפים הראשיים כמטרד שיש להפטר ממנו בדרך המהירה ביותר, אבל האם זה נכון לשתול תוכן סתמי וכללי דווקא בדפים הראשיים והראשוניים ביותר באתר שלנו?

הנוכחיות באינטרנט היא כלי חשוב ביותר והתוכן מבטא את העסק ואת הפרופיל שלו, כיצד נעשה את זה נכון וכיצד נתאים את התוכן לאתר האינטרנט ולעסק שלנו באופן היעיל אבל גם הפשוט ביותר?

כתיבת תוכן תדמיתי לעמוד הבית של האתר

תוכן תדמיתי ממוחזר – למי אכפת הרי רק גוגל קוראת את זה.....


גם אם לדעתכם רק מנוע החיפוש הוא זה שקורא את התוכן, חשוב מאוד שתתיישרו מול הכללים והתקנות החדשות שיוצאות מידי פעם בסקרים האנליטיים שמוציאה גוגל ויתר מנועי החיפוש הנפוצים.

תוכן ממוחזר עם שורות מלאות באותן מילים ואפילו באותו סגנון יפגמו בסיכויי הקידום שלכם.

מעבר לנושא הקידום, אחד הנושאים היותר חשובים בתחום התדמית הוא הייחוד, היכולת שלכם לבטא את הייחודיות והמקוריות שלכם נמצאת בדיוק שם... בדף הבית שלכם.

כיצד משלבים את השפה המיתוגית והכתיבה התדמיתית

המיתוג הוא חלק חשוב ביותר באתר העסק, שמירה על כתיבה בשפה אחידה תעזור ללקוחות ולגולשים להבין את הקונספט שלכם. יחד עם זאת, חשוב מאוד לקחת בחשבון שבכל זאת מדובר בדף מידע שמעבר למידע יבש מציג את האותנטיות שלכם , שחייבת לבוא לידי ביטוי, גם אם אתם רואי חשבון/עורכי דין אן טכנאי מחשבים – הייחוד בא לידי ביטוי בהתמחות הספציפית וביכולת ליצור דיאלוג ראשוני עם הגולש עוד לפני שיחת הטלפון, וכמובן, כדי להגיע אל אותה שיחה הטלפון המיוחלת.


שיווק לעומת מכירות – האם יש הבדל בין השניים בתדמית האתר?

מכירה הוא השלב האחרון בשלבי המסע ומתן ואילו השיווק לא נגמר לעולם. זהו ההבדל העקרי בין מכירות לשיווק. שיווק הוא תהליך שניתן למצוא בכל מקום, בגם בעסק הכי פחות "מכירתי". השיווק והמכירות יכולים לבוא יחד בתוך עמוד הבית, אולם לא בצמוד אחד לשני.

המכירה תתבצע באופן עדין וכמה שפחות אגרסיבי ואילו השיווק חייב להביא לניחוח קל ביותר של הנעה לפעולה על פני השטח. שיווק חכם יהיה בדרך כלל שיווק סמוי שידבר על התועלות ויצור רצון בקרב הלקוח "לצאת לשופינג" באתר שלכם, ואין זה משנה מהו התחום המקצועי שלכם.

יצירת חווית הקנייה או חווית השירות אצל הלקוח עדיפה על כל מכירה "אגרסיבית" גם אם היא עושה את העבודה בסופו של דבר – שיווק עם חיוך הוא בדיוק הכלי שאתם זקוקים לו לטובת אותה ההשפעה על הלקוח / הלקוח הפוטנציאלי, כבר בדף הבית.