כתיבת תוכן לקידום במנועי החיפוש

כתיבת תוכן לקידום במנועי החיפוש


מילה של מקדם...

תוכן לקידום, אחד הביטויים היותר טעונים היום בעולם האינטרנט ובעולם הקידום בפרט. שיחות ודיונים רבים נסובים סביבו והשיח שמאחורי איכות התוכן ואפשרויות השימוש בו, האם עידן תכני הקידום משתדרג ועולה כיתה והאם הכתיבה האוטומטית עתידה לתפוס מקום מרכזי בתחום כתיבה לטובת קידום

מהי כתיבה מקדמת, כיצד כותבים נכון תוכן לקידום והאם כתיבה אל אתר האינטרנט עצמו מספיק כדי ליצור קידום משובח ויעיל? קיימות כמה נקודות חשובות שיש לזכור ומקומות רבים שיש לבקר בהם, אנחנו מזמינים אתכם לצאת מאתר האינטרנט ולהתחיל בעבודה אקטיבית ויעילה הרבה יותר – אבל איך עושים את זה...?

חזרה לקטגוריית כתיבת תוכן לאתרים

https://sites.google.com/site/writingarticlessite/_/rsrc/1387458171420/translations/%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D%20%D7%9E%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%AA%20%D7%9C%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA.jpg?height=175&width=320

אימת ה SEO – האם זהו סופה של הכתיבה המקדמת?


יש הטוענים שכן ויש הטוענים שלא. כתיבת ה SEO מתייחסת לכתיבה טכנית או אם תרצו כתיבה מותאמת למנועי החיפוש. כתיבה זו תפקידה ליצור עניין מצד מנוע החיפוש ומצד שני להתאים את עצמו גם לגולשים המחפשים את המיטב הספציפי או מידע דומה לתחום אותו אנו משווקים ועליו כתוב הטקסט. אבל כמובן,

כמו בכל תחום גם תחום הכתיבה המקדמת מתפתח ומוצא לו פרצות, כתיבה אוטומטית מביאה את האחד הכלים היותר מפתים ליכולת לייצר כמות גדולה של טקסטים בזמן קצר.

יחד עם זאת רלוונטיות הטקסט והיכולת ליצור ממנו תוכן ספציפי אשר מתייחס לפרמטרים המדויקים עליהם אנו מדברים עדיין אינם מספקים את הסחורה,

על כן, אנחנו עדיין נשארים עם עבודת הנמלים בתחום הכתיבה. נכון לכרגע עבודה הכתיבה והחקירה עדיין נמצאים בעינם.


מה גוגל רוצה? הדרך אל המיליון הראשון שלכם....

מה גוגל רוצה היא שאלת המיליון דולר, זהו אחד הנושאים אשר מעסיקים את אנשי הקידום יומם ולילה.התחומים הכללים אותם אוהבים מנועי חיפוש הם תוכן שנמצא באתר ומתכתב עם אתרים אחרים באמצעות לינקים ותוכן מקשר על נושאים דומים.

אתר חזק הוא אתר עם וותק, בו התוכן מתעדכן לפחות פעם בשבוע, במיוחד בתחילת דרכו של האתר, יצירת שיח בפורומים, בלוגים ודיונים יחזקו את האתר גם באופן חיצוני.

חשוב מאוד לדעת כי גוגל מבצע סריקה מידי יום ו"רואה", גם לינקים חיצוניים המובילים מחוץ ואל האתר ולוקחת אתרים מושקעים כאלה בעדיפות, מאחר שהם כביכול דואגים למלא גם את הזירה האינטרנטית שמחוץ לאתר הראשי בתוכן רלוונטי שנמצא בתוצאות החיפוש המתקדמות.