צמצם צמצם!

תאריך פרסום: 09:25:26 13/12/2013

במה שונה כתיבה לאינטרנט מכל כתיבה אחרת?

באינטרנט יש בכל שנייה נתונה אין ספור של אלטרנטיבות – לכן הכותב חייב למשוך את הקורא, לסקרן אותו ולרתק אותו - אל המאמר או אל דף התוכן והמסרים שאותם רוצים להעביר. הכל בפרק זמן קצר ביותר. משום כך התכנים הטובים הם קצרים וממוקדים – לא יותר מ-250-320 מילה!

קוראים לזה ATTENTION-SPAN - כלומר התחום שבו הגולש נמצא בטווח תשומת הלב והסבלנות. עברת את התחום הזה? איבדת אותו. הוא כבר בדף אחר, באתר אחר. נכשלת! השארת את הקורא בתחום הסקרנות והעניין? עשית את שלך!


מיהם "כותבי" המאמרים?

עם עליית קרנה של רשת האינטרנט, התווספו מליונים של אתרים. אתרים דורשים תוכן - והמפלצת הזו דורשת לאכול עוד ועוד. בהתאם, קמו להם "כותבים" מסוג חדש - לא עיתונאים, לא סופרים, אלא "כותבי מאמרים" ממונים מטעם עצמם, שרובם לוקים בחסר בכל הנוגע לתחביר תקין, ניסוח עברי נכון, וודאי שלא ניקוד ופיסוק - הס מלהזכיר. כתיבה שיווקית? אצלם זה מסתכם בסימני קריאה וסימני שאלה במקרה הטוב.

בצוות Best Writers תמצאו אנשי מקצוע אמיתיים, שחיים את השפה, אוהבים את הכתיבה, באים לעבודה עם מיומנויות מקצועיות וניסיון רחב-טווח של שליטה בסטנדרטים ובסגנונות שונים - כתיבה שיווקית, כתיבה טכנית, כתיבה אקדמית, כתיבה מוכוונת במיוחד בהתאמה לנושא. וודאי שתמצאו את כותבי התוכן שיתנו לכם את המענה הנכון ביותר למשימה.


הגהה - מדוע היא חשובה?

אין דבר יותר מרגיז בעת קריאה מאשר טעויות - טעויות כתיב, טעויות פיסוק, טעויות תחביריות ועוד. הטעויות לא רק שאינן מכבדות את הקורא ואת הכותב - הן גם משליכות על תדמיתו של בעלי האתר, אשר מזלזל בגולש ואינו טורח לתקן את הטעויות בטקסט שמייצג אותו - לכן בכל כתיבה לאינטרנט חייב להתבצע תהליך של הגהה מקצועית, אשר מותיר את הטקסט כשהוא מוכן לקריאה - פשוט מושלם!


כתיבה עם תכלית

באתרים המסחריים, המייצגים חברות ועסקים, ישנה חשיבות ראשונה במעלה להכוונת הגולש אל מטרה מסויימת. קוראים לזה המרה - הפיכת הגולש ללקוח פוטנציאלי או לפחות למתעניין במה שיש לחברה למכור. מטרתו הסופית של הטקסט הינה הנעה לפעולה - אם הפעולה היא טלפון למוקד החברה, השארת פרטים בטופס הרישום, או לחילופין קניית מוצר באתר - כל אלה הם מטרות מסחריות לגיטימיות, שהושגו ברגע שההנעה לפעולה עשתה את שלה. הקורא הפך להיות ליד. מטרת הכתיבה הושגה!